30 grudnia 2015

Look of the Day - pomysł na sylwestrową stylizację

 
Co roku mam ten sam problem. Co ubrać żeby wyglądać ładnie, a jednocześnie czuć się w miarę komfortowo? Pewnie wiele z Was ma ten sam problem. Tym razem postawiłam na mój ukochany i sprawdzony minimalizm. W szafie mojej siostry znalazłam tę oto sukienkę. Najbardziej spodobał mi się jej wzór, który sprawia, że całość nie jest nudna oraz nie potrzeba tutaj wiele dodatków. Pamiętajcie, że w sylwestrową noc powinnyście czuć się wygodnie, co nie oznacza, że będziecie wyglądać źle.  Najważniejsze, abyśmy wszyscy miło spędzili ten czas, czego Wam serdecznie życzę!

7 komentarzy:

  1. ja jeszcze nei wiem w co sie ubiore:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja stawiam bardziej na wygodę :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so cute with that pattern!

    xo,
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie jeszcze nie wiem co ubiorę :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku również stawiam na minimalizm..zresztą jak zawsze :P
    Szczęśliwego Nowego Roku! ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki lub kozaki i jest komplet.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)