23 czerwca 2017

Kilka dni w Poznaniu


Kilka ostatnich dni spędziłam w Poznaniu. Nie był to jednak wyjazd przeznaczony na zwiedzanie, pojechałam tam w innym celu. Zdjęć nie przywiozłam dużo, jednak pragnęłam podzielić się z Wami chociaż garstką z nich. Jest to miasto, do którego na pewno niedługo wrócę, być może nawet na dłużej, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Piękne uliczki, rynek, a także kolorowe domki - z tym Was dzisiaj zostawiam. Miłego dnia kochani! :)





crop top - Second Hand
skirt - Cropp
purse - C&A
sneakers - Converse





mom jeans - Reserved
t-shirt - Zara
purse - C&A
sneakers - Converse



5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie fotorelacje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Ja byłam 2 razy w Poznaniu i póki co nie udało mi się go wnikliwie zwiedzić :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,nie mialam okazji być w Poznaniu,lecz te zdjęcie tak mnie urzekly,że na pewno w te wakacje odwiedze Poznań :).

    Co powiesz na wspólną obs?;)
    Zapraszamy do nas <3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam bardzo blisko Poznania. Jestem tam bardzo często. Również uwielbiam Stary Rynek. Świetna fotorelacja :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam w Poznaniu :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)