17 listopada 2017

Moje ulubione polskie blogerki

   Dzisiaj przychodzę do Was z zestawieniem moich ulubionych polskich blogerek, które cenię zarówno za styl, jak i osobowość. :)


Chyba najpozytywniejsza polska blogerka. Uwielbiam jej styl, mimo, że stylizacje są czasem nieco niekonwencjonalne, jednak zawsze wszystko idealnie ze sobą współgra. Codziennie oglądam jej insta story, które nagrywa razem ze swoim mężem - Cyrylem. Koniecznie odwiedźcie tego bloga, można tam znaleźć wiele inspiracji, a także poradników stylizacyjnych. :)



Uwielbiam przeglądać zdjęcia Kasi Tusk. Jeżeli odwiedzicie jej instagrama, zobaczycie, że wszystkie zdjęcia są idealnie dopracowane. Na razie mam w posiadaniu tylko jedną książkę Kasi, jednak mam nadzieję, że niedługo uda mi się zakupić również "Make photography easier". Jej styl jest bardzo kobiecy i klasyczny. Na blogu znajdziecie również wiele przepisów kulinarnych, a także mnóstwo zdjęć pięknych wnętrz!



Kolejna inspirująca osoba. Lubię jej niezobowiązujący styl, który idealnie do Kasi pasuje. Jej instagram to kopalnia inspiracji.


Jeżeli tak samo jak ja kochacie klasę i vintage, koniecznie zajrzyjcie na tego bloga! Pani Kamila idealnie łączy styl retro ze współczesnymi trendami. Jej styl chyba najbardziej do mnie przemawia w tym zestawieniu. Na jej blogu możecie znaleźć wiele mądrych psychologicznych tekstów.



Jest to jedna z pierwszych blogerek, które zaczęłam obserwować kilka lat temu. Niestety teraz nie dodaje już tak często wpisów jak kiedyś, jednak nadal lubię odwiedzać jej stronę. Jeżeli chcecie bardziej zapoznać się ze stylem Weroniki i dowiedzieć się czegoś o LA, koniecznie zajrzyjcie na jej bloga. :)

2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję :)