28 lutego 2018

Zaful wishlist


  Ostatnio firma Zaful zaproponowała mi współpracę. Ponieważ kiedyś zamawiałam już ciuchy z tej strony i byłam z nich zadowolona, postanowiłam przejrzeć ofertę sklepu jeszcze raz. Skupiłam się głównie na sukienkach ze względu na zbliżającą się wiosnę, Już nie mogę się doczekać aż w końcu będziemy mogli schować do szaf ciężkie płaszcze i cieszyć się piękną, ciepłą pogodą. Warto więc powoli zaopatrzyć się we wiosenną odzież, a przynajmniej zorientowaćsię co oferują sklepy. Poniżej zamieściłam kilka fajnych rzeczy, które udało mi się znaleźć na stronie Zaful.


1.  2.









4. 5.

9 komentarzy:

  1. Całkiem fajne rzeczy przygotowałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodzę w sukienkach, ale podobają mi się wzory na tkaninach. To już kolejny sezon jak takie są modne i bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie mogę się doczekać wiosny, lata, aby ubrać sukienkę!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    https://zyciewesterii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się styl sukienek! Są takie lekkie i kobiece. Mam nadzieję, że pojawi się post ze stylizacjami z ich udziałem ^^

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sukienki, bardzo mi się podobają ❤ Poklikane
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post, śliczne rzeczy
    :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobała mi się ta spódnica. Jest naprawdę ciekawa :)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się ta ostatnio kurtka, reszta nie przypadła mi do gustu.

    Pozdrawiam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)